沒有蛇的第廿一天(Part I)~香港高級視聽展2008

除了書展,每年暑假我都會去呢個展覽~AV Show。以往入場費$50,今年嚮應通脹,要$60!不過由於每位入場人士都有隻大會精選SACD,所以必定有捧場客。以下相中就係首日剛開始賣飛時的情況,估唔到咁熱鬧。但係一個工作日嘅早上,點解有咁多麻甩佬唔駛返工?



其實嚟呢個show主要目的除了有隻靚靚SACD外,就係見識吓D所謂Hi-End音響,一D就算我中咗六合彩都唔會買的音響!



下圖有兩個銀色欖核形狀嘅其實係一座喇嘛!唔好以為佢得個樣,其實D聲好靚(幾十萬唔靚聲就奇!),係我最喜歡的器材之一。



另一件我嘅飛佛就係下面呢座唱盤,跟本就係一件藝術品!賣幾多$?實數唔記得,總之就係我賣咗間屋都唔夠買佢喇!(係我間屋cheap啫



其實AV Show都唔係淨係得呢D「只應天上有」嘅器材,一般普及D嘅器材,配件,CD......都有得賣,務求一網打盡,大小通吃(我講緊D商人)!總括而言,如果你冇老婆或者女友陪,AV Show不失為一個麻甩佬消磨時間的好去處!

留言

熱門文章